سومین کلین شیت ایکر/ کاسیاس:نتیجه فوق العاده ای گرفتیم

 

Iker Casillas - Real Madrid 
سایت گل - بسته نگه داشتن دروازه مقابل روبرتو سولدادوی زهردار در غیاب په په و راموس یک ماموریت مهم برای ایکر کاسیاس بود که البته او از پسش بر آمد.
به گزارش گل ایکر کاسیاس بعد از بازگشت به ترکیب رئال در سه بازی متوالی دشوار دروازه خود را بسته نگه داشته و 270 دقیقه کلین شیت دوباره شایستگی های خود را به نمایش گذاشته است .

 او مقابل والنسیا دو واکنش عالی داشت تا تیم را به صعود نزدیک کند . این در حالیست که ایکر مقابل سلتا در بازی برگشت مرحله یک هشتم کوپا و بازی بدون گل مقابل اوساسونا نیز دروازه اش را بسته نگه داشته بود .

ایکر: مطمئنا بازی برگشت مشکل خواهد بود
بازی بعدی رئال ، در لیگ در مستایا خواهد بود . شاید مورینیو تصمیم بگیرد که در این بازی دوباره به آدان فرصت دهد و ریسک گل خوردن را در رئال افزایش دهد . کاسیاس در مصاحبه با رئال مادرید تی وی پس از پیروزی مقابل والنسیا گفت :" چون که بازی در خانه ما بود ، مهم بود که گل نخوریم . والنسیا تیم سرسختی است و مطمئنا بازی برگشت مشکل خواهد بود . اذیت شدیم اما نتیجه فوق العاده ای گرفتیم و با انرژی برای بازی بعدی حرکت می کنیم . "

وی افزود :" راه مشکلی را در کوپا داریم و این را می دانیم . اگر صعود کنیم باید با برنده بارسلونا و مالاگا بازی کنیم که تیمهای خوبی هستند . اما این پیروزی به ما روحیه می دهد تا از ناراحتی های لالیگا دور شویم . "

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 11:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.